Bruce Jenner.

Såg precis en intervju Bruce Jenner nyligen hade med Diane Sawyer. Jag rekommenderar starkt att ni ska kika på den! I've got nothing but respect for Bruce, detsamma gäller Kardashian-gänget. Jag har sett någon säsong av deras serie och jag måste verkligen erkänna att jag gillar dom. Dom verkar vara så himla härliga och bra människor.

Back to the interview. Det Bruce pratar om i intervjun tycker jag är himla viktigt. Det allra viktigaste budskapet han ger ut är att folk måste bli mer open-minded och open-hearted. Och givetvis att man alltid ska vara sig själv, annars kommer man inte bli lycklig. 
Jag har personligen aldrig haft problem med att förstå andra människor från deras perspektiv och ha respekt för dom. Det finns väldigt få människor jag inte har respekt för. Givetvis vill jag ha respekt mot alla, men de få jag inte har respekt för längre har satt sig i den sitsen själv. 

Jag tror att många skulle behöva se denna intervjun för att få en lite bättre insikt i hur det kan vara att leva på det sättet som Bruce har gjort. Få mer förståelse. Det är såååå viktigt, och kan man inte förstå tänker öht så kan man åtminstone lära sig att ändå visa respekt!


Heja dig, Bruce!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback