A year ago.

Hej på er! (hehe, jag vet att folk fortfarande kikar in här... igår, tisdags, hade jag 5 unika besökare! med tanke på att jag aldrig bloggar längre är det ändå en del människor... vilka är ni????)


Jag har tänkt lite. Jag har knappt något intresse av denna bloggen längre. Jag har inget att skriva om, och jag vill inte skriva om mig själv. Denna bloggen är ju så pass öppen så vem som helst kan komma in här och läsa allt. Jag har vaknat upp lite ur allt det där, att dela med sig av för mycket. Jag vill absolut inte ta bort bloggen och jag vill, trots allt, kika in här lite då och då.
De senaste dagarna har jag dock känt lite abstinens. Jaha, vadå för abstinens? Jo, jag saknar mina kameror och fotandet! Jag la hela den grejen lite halvt på hyllan sådär under större delarna av 2014. Jag fotade ju en del ändå, som när jag var i London och när jag var i Prag. När jag såg H.E.A.T och när jag såg Aerosmith. Fotade lite hästtävlingar och sedan Evelina när hon red på sin fina polle. Men det var typ det. Resten av bilderna jag har på datorn är typ bara dokumentationsbilder, och de flesta kommer från mobilen.

Just nu är jag arbetslös och det händer inte så mycket i mitt liv. Jag sitter mest hemma om dagarna osv, av olika skäl, så det kanske inte finns så mycket att fota egentligen som är jättespännande. Men jag känner ändå att jag vill fota lite då och då, och publicera bilderna här. Alltså; mer bilder mindre text. Ungefär.
Även fast det inte finns så mycket spännande att fota kan man ju alltid fota stilleben, lite självporträtt då och då, detaljbilder och bara vad som helst. Man ska ju vara kreativ!

Jag var faktiskt i Helsingborg under december och fotade lite av ljusdekorationerna de hade satt upp. Jag har inte redigerat bilderna än, och de ligger fortfarande inte i datorn och jag har inte minneskortet med mig för tillfället. Ska dock se om jag kan hämta det idag, annars så kommer det nästa vecka! I väntan på det lägger jag ut en opublicerad egobild från januari 2014. Passande, va? Vill bara inflika att jag är helt osminkad på bilden (förutom brynen), kolla på min hyyyyy! Wow! 

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback