New shoes.

Åkte iväg med mamma till Center Syd idag, var ute efter ett par lösögonfransar. Kollade både inne på H&M och Kicks men tyvärr hade de inte inne den modellen jag ville ha... Fick iallafall med mig två tröjor hem (varav en är en svart blus eftersom den jag köpte i Prag för ett år sedan tyvärr har gått sönder </333 den var min favorit, ska se om man kan laga den ändå!), ett läppstift och... Ett par... Skor!

Alltså... Egentligen behöver jag inga nya skor. Jag vet inte ens vart jag ska ställa dom (har alla mina högklackade skor inne på rummet)?! Jag ser dom mer som höstskor, kanske kan få tillfälle att använda dom nu också innan den riktiga sommarvärmen slår till, men under sommaren får de nog ligga i sin låda. Jag kunde inte låta bli att köpa dom när det var 70% rabatt! 1399 kostade dom förut, så det var verkliget ett kap! Mamma betalade faktiskt, vilket jag är sååååå himla glad för! 

 

Comments
Evelina

Sjukt snygga skor!

Svar: Taaaack! :D
josefinborgman.blogg.se

2015-05-16 @ 21:08:41
URL: http://nouw.com/equinelife
Towa

jättesnygga skor<33:)

2015-06-14 @ 17:42:38
URL: http://photogiiiirl.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback