Få platt mage på en vecka!

Jag såg nyss Så ska det låta, och jag såg på deras webbsida, att när Ola gjorde 'stage dive' i slutet, så tog han sönder golvet (det är riktigt glasgolv) och han skar typ upp hela handen! Fy! Han fick åka till akuten direkt och sy sex stygn. Sorligt.

Iallafall, så var jag med Natalie,Rebecca,Charlie och Robin innan. Vi satt hemma hos Robin och stirrade. På tv. Sen stack jag hem tio i åtta, för jag lovade pappa att vara hemma med honom och se Så ska det låta. Nu sitter jag här och är sugen på Cola och chips, och vatten.

Just det, jag har tips till er som vill få platt mage!
Jag läste på en hemsida för två veckor sen, att det inte tog lång tid, och det funkar faktiskt, för jag testade det! Men det är inte något man kan göra en gång och sen sluta, då kommer magen tillbaka.
Iallafall, såhär gör du:
Du behöver inte alls äta nyttigt och sådant för att få platt mage! Ät bara mindre portioner, fler gånger om dagen!
Ta små/mellan tuggor och tugga länge, så det blir som smulor, nästan!
Drick mycket vatten! Kommer inte ihåg varför, men det var något.. Drick 6-7 glas om dagen!
Sen kan du också göra situps om du vill, men jag har inte gjort det, ska nog börja med det, för jag har problem med min rygg också.

På webbsidan stog det att det tog bara en vecka, och det tog en vecka för mig! Man får dock hålla på såhär, men det är inte svårt. Det är typ bara att dricka mycket vatten och ta små tuggor, och tugga länge! Jag lovar, det funkar!

Ha en trevlig fredagskväll/valborsmässoafton.♥

Comments
myyyyyyyzan <:

DET MÅSTE JAG PROVA!!! :O

sv: erkänn!! det är typ den bästa barnfilmen som finns! "HUVUDET FULLT MED GRÖT!"-kommentaren FÖR IMMER! :'D <3

2010-05-01 @ 11:00:28
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Sofie

Tack för tipsen! Gjorde du bara dem sakerna du skrev eller tränade du något också? /Sofie

2011-06-08 @ 18:08:15
URL: http://sofiejuliacaroline.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback