Frälsarkransen

Hejsan.
Jag kom hem för några sekunder sedan från min långa runda på stranden. Jag tränade. Jag gick snabbt, i musikens takt ( vilket jag alltid brukar, men inte på samma sätt.. ). Nu sitter jag här och är halv ledsen för att min frälsarkrans inte passar mig. Den är ju så otroligt fin. Vacker. Den är förstor. Väldigt förstor. När jag skakar på handen så faller den av. Jag ska fråga mina konfaledare varför den måste vara så stor, jag kan ju inte använda den, och det är det jag vill.

Titta på den! Är den inte fin? Jo, jag tänkte väl det..

Jaja, nu ska jag lukta på maten som precis påbörjats av låtsasmamma, och sen ska jag klaga på att den är för stor.
Hejdå!

Comments
Sara

fina bilder , fin blogg (:

2010-04-17 @ 11:05:07
URL: http://nikolaussons.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback