Home

Hejsan, nu är jag äntligen hemma, och har varit det i några timmar. Sen tre. Under den tiden har jag; lånat ett minneskort av Rebecca, packat upp, kollat tv, ätit, packat, och åkt till pappa. Nu sitter jag här och bara sitter vid datorn. Kollat en massa sidor på internet. Ska snart börja fibbla med minneskortet, tror jag.
Under helgen har vi kommit fram till;
  • På konfirmationen, ska vi sjunga Smile, Knockin' on heavens door, Heal The World & Happy Day
  • Under Smile finns det två stycken jag ska sjunga helt själv, hehe.
  • Under Knockin' on heavens door ska jag och ida sjunga verserna.Alla sjunger hela Heal The World (Jag kom med låten som förslag, dock hade jag förväntat mig att jag skulle sjunga verserna i den, eftersom det var det jag ville, men nehe, det fick jag inte.)

Det var det. Vi höll mest på med musik. Och jag lärde mig introt på Billie Jean på trummor!:D
Jag känner mig väääldans duktig!

Nu ska jag iallafall kolla andra bloggar, ni får ha en trevlig söndagkväll!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback