I can hold you when you reach for me

Jaha, då var det tisdag idag. Dagen har liksom flugit förbi, bara. Det var som vanligt väldigt roligt på dagiset idag! Dock så var inte Engla där idag, och det var lite synd. Saknade henne faktiskt. Men min lillebror Teddy kom! Det var kul, för alla frågade varför han kallade mig ''josse'' och inte för ''fröken'' haha. Ja, det finns inte så mycket mer att säga än att.... DET SNÖAR ?! Hur går det till? Det har ju varit hur varmt och solit som helst de senaste dagarna? Men mamma tror också att det kan vara pga det stora askmolnet. Jag hoppas det är från askmolnet. Det slutade nu, by the way.

Jaja, nu ska jag slappna av efter en lång och jobbig dag, ha det bra!

Comments
myyyyyyzan <:

Snön&kylan är borta till helgen ^^ Okej, här i alla fall xD Men det kan ju knappast ligga kvar någon snö på backen hos er? O_O för det är ingen här :P

btw, vad var det med din pappa? O___O' inget allvarligt va? O___O' <3

2010-04-21 @ 10:56:57
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback