Konfa

Heeeejsan!
Idag har jag varit i skolan, som alla andra dagar i veckan (förutom helgen). Jag slutade klockan tolv, och då stack jag och träffade becca och natalie. Vi tråkade hemma hos natalie. Sen, sa Becca att hon skulle skippa konfan idag, vilket jag tycker är väldigt onödigt, eftersom det bara var tre gånger kvar. Hon skulle tydligen dissa den för hon skulle vara med kompisar, men jag gick på den. Där fick jag ett sånt armband man får där. Det är väldigt fint, men det är dock väldigt stort. För stort, nästan. Sen efter konfan bad jag pappa hämta mig, och det gjorde jag och sen har jag ätit och tittat på tv. Internet har inte funkat idag, och det var helt segt förut, men nu funkar det igen som det ska!

Imorgon ska jag till tandläkaren och få en ny tandställning, så jag kommer antagligen vara hemma från skolan då, eftersom det gör så himla ont. Jag vet inte hur ofta jag kommer blogga då, men om jag ser något intressant så skriver jag om det. Annars bara meddelar jag att jag lever. Tror nog jag ska sova större delen av dagen.

Nu ska jag kolla några bloggar, och sen ska jag nog se tv. Ha det bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback