Konfirmerad!

Hejsan ''alla'' bloggläsare!
Nu är jag äntligen konfirmerad! I kyrkan gick det jättebra! Jag känner att jag idag är mycket bättre i halsen, men dock långt från helt bra. Jag hade inte så mycket feber idag iallafall. Och gissa vad?!....
JAG KUNDE SJUNGA SOLO! Eller, ''duett'' med Ida, iallafall. Hon var min lilla täckmantel, liksom. Hon fick det att låta bättre. För det lät som om jag hade satt en potatis i halsen. Jag blev iallafall rätt nöjd! Ett tag under konfirmationen blev jag rätt flummig, och satt och skratta. Men det gick över! Sen var vi alla rätt nervösa i början, när vi såg hur fullproppad kyrkan var! Vi var väldigt nervösa när vi gick in, och när vi skulle sjunga första låten ( där jag och ida sjöng solo ). Men, sen under dramat och resten av låtarna var det helt okej!

Efter, var det ''efterfest'' i en lokal i sandvången. Jag fick massa fina smycken och blommor! Fick också mycket pengar! Mer än väntat, faktiskt. Fick 3200!!? Men 200 skulle jag ge till mamma, så jag kunde betala green day biljetten snabbare. Sen får jag 400 kronor till i morgon, som är från mitt barnbidrag. ( jag får inte hela mitt barnbidrag, burkar få 500, men nu har jag en konsert biljett att betala, så hon drar 100 kronor varje månad, tills den är betalad.) Jag vet inte hur det blir med bilder, pappa fick många bilder, natalie lika så. Så, jag får be natalie skicka sen :D

Ha en trevlig lördags kväll, det ska jag iallafall ha, jag ska bara ta det lugnt med chips, cola, vatten och körslaget!

Comments
myyyyyyyzan <:

GRATTIS! <3

har ni lagt in pengar för biljetten? <:

2010-04-24 @ 21:47:22
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback