Love me, love me

Hejsan!
Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Men internet funkade inte då, så jag satte mig och rotade igenom all musik vi har i datorn, så jag har fyllt min mobil med musik idag. 64 låtar nu! Fast, jag får inte plats med en enda bild eller video, haha. Förstår då inte hur mina vänner kan ha typ 300 låtar och några få bilder, när de har mindre minneskort än mig?
Jaja, jag lyssnade precis klart på ''Love me'' med Justin Bieber. Jag är lite smått kär i hans låtar. Men nu när jag har så många bra låtar i min mobil, så tänkte jag ta mig ut och gå i Borstahusen (en strand..) och min kamera sa att han gärna följer med! Jag får gå ut senare, pappa och jessica ska ut och handla nu, och sen ska vi äta. Men det brukar ju vara ljust till åtta på kvällarna numera! Det är bra! Solen skiner också!

Ha det bra, iallafall!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback