När jag kom hem, så dog jag.

Eller, nästan. Jag är seriös!
Jag såg bilder på Bills nya frisyr. Det konstiga är, att jag såg en bild på nacken, och då blev jag såhär jättehyper, och börjar asgarva åt mig själv, och jag får ont i mitt hjärta igen. Jag borde verkligen kolla upp det, tänk om det är något farligt? Det händer ju alltid när jag ser Bill, eller Tokio Hotel, eller hör dem. Kanske är det bara väääldigt starka känslor, men det kan ju vara något farligt också. Jag kanske älskar dom för mycket! Haha, nej, jag skoja bara, alla fans älskar dom för mycket, och det är positivt!

Iallafall, på dagiset var det utedag. Vi gick en promenad till kolonierna. Där fanns en scen, men den var stängd, och man kunde inte komma upp på den, tusan också! Iallafall, på hemvägen mötte vi min bild lärare Anki. Sedan kom Teddy vid ett tiden. Jenny (lärare) frågade mig lite om jag kunde spela instrument och sjunga och så. Om jag hade en gitarr. Det har jag, naturligtvis. Hon sa att om jag ville kunde jag ta med den i morgon och spela barnvisor för barnen, så min eftermiddag är planerad! Haha. sitta och lära mig barnvisor. Det är inte svårt, brukar inte vara så svåra accord på såna låtar. Innan jag gör det, ska jag skriva mer fanfic. Mitt uppe i det spännande nu, ju! Vi ska ju träffa dom igen ( för andra gången ). Mer säger jag inte, hehe. Eller, så tror jag att jag ska spela gitarr först. Ingen aning. Får nog skriva ut lite papper till i morgon, med låtarna och accorden. Sen  har jag läxa också, men det är typ bara att läsa kemi och geografi, och det klarar jag lätt!

Nu får jag sätta igång, ha det bra!

Comments
myyyyyyyzan <:

JAG. MÅSTE. FÅ. LÄSA!!! :O

2010-05-02 @ 11:51:14
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback