Prao, dag 1

Och Josefin Borgman praoar på Rockadens förskola! Det är ett dagis som inte ligger så långt ifrån mig, hos pappa. Jag börjar halv åtta, och slutar klockan tre. Dock har jag en halvtimmes rast, då det är lunch. Jag praoar på min lillebror Teddy's avdelning-Nalle Puh. Dock var inte han på dagis idag, för pappa opererades idag. Men allt gick bra, och Teddy kommer i morgon. Man blir snabbt populär bland alla barnen, jag trodde faktiskt att de skulle vara blyga, men nej då! De skulle kramas, de skulle pussas, de skulle hålla handen, sitta i knäet, och sittas bredvid mig. Haha. När vi lekte med lera, så gjorde alla ''kakor'' till mig!

Nu har jag varit hemma i några timmar, men internet är jättesegt idag, så jag har inte hunnit blogga. Men jag gör det nu ju, innan internet slutar fungera. Just nu tittar jag annars på tv, och ska lyssna på Erik Grönwall's singel som kom ut idag, tror jag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback