Shopping!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrev igår, men jag hade ingen tid. Direkt efter skolan (tyska prov,gick nog bra!) så frågade Natalie och Robin om jag ville vara med dom och Charlie, och jag tänkte ''jo, det var ju rätt längesen jag träffade charlie och robin, så, visst!'', så jag gick ut med dom. Sen kom jag och Natalie hem till mig klockan åtta på kvällen, och då tittade vi först på så ska det låta, och sen på talang. Dude, hade jag sjungt en bättre låt för min röst på castingen så kunde jag varit med där! Hehe, jag får söka nästa år igen ;). Men jaja, sen stannade hon länge, sen när hon gick så gick vi typ och la oss. Så, jag hann inte.

Inatt fick jag gå in och lägga mig hos min fyra åriga lillebror, för pappa skulle köra jessica till Helsingborg, där hon sen skulle ta båten till Tyskland! Ååh, jag är så avis! Under natten drömde jag att min pappa dog, det var jätte sorligt. För jag grät hela tiden. Det är en av mina stora rädslor. Att någon som står mig väldigt nära ska dö. Eller försvinna.

Iallafall, så ska jag, mamma och Hult till Väla idag, och shoppa! Jag behöver plocka på mig lite småsaker, som hårspray, foundation, nagellack och solglasögon. Jag har för mig att jag har skrivit detta innan. Men iallafall, vi ska handla konfa kläder också. Om jag redan har skrivit det en gång, så får ni helt enkelt läsa det igen, haha!

Nu kommer mamma snart, ha en trevlig lördag!

Comments
Sandra

Han är faktiskt fem gumman :)

2010-04-17 @ 13:06:35

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback