Smile, what's the use of crying?

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos mamma i Asmundtorp. Jag kom hit vid sex tiden. Sedan dess har jag hunnit; duscha, fika, spela spel, kolla fem minuter på en film som hette ''Jesus Christ Superstar'' som mamma självklart trodde var musikalen som Ola Salo spelade i (jag älskar honom). Men, det var det inte. Det var orginalfilmen. Så, jag bytade kanal till tv2 där Evan den allsmäktige går just nu. Jag har sett den förut, men den är så bra! Jag fick också ett påskägg av mormor och morfar med godis och en hundra lapp i, och 200 kronor av mamma! Innan dess hade jag 350, vilket betyder att jag nu har exakt 650 kronor! Gissa om jag blev glad! Då kan jag beställa de skorna på Nelly.com! Men jag tror inte jag ska göra det nu, jag tror jag gör det efter konfan, och sen tror jag inte att mamma kommer bli slå glad. Hon är inte så mycket för högklackat. Menmen, hon behöver ju inte använda dem, eller? Men, de har rätt hög klack, så jag är orolig över om jag kommer kunna gå i dom. 14cm, det är högt. Jaja. Jag och mamma måste iallafall snart ut och kolla efter konfa klänning och skor.

Ha det nu bra!!

Comments
myyyyyyzan <:

Men wtf, Josse! Man lär sig 8D Tror du jag kan gå i alla mina klackar eller? x'D Inte en chans :P Man får ju lära sig :D Kan fortfarande inte gå felfritt haha xD <3

2010-04-05 @ 12:04:37
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback