Tandläkaren!

Jag var hos tandläkaren vid fyra! Det var ett snabbt besök, de skulle bara kolla tänderna. Hade inga hål och jag borstade bra, och så vidare.

Jag har tänkt på en sak. Jag vill inom kort göra en ny bloggdesign. Den ska liskom vara simpel. Tror mest vit bakgrund, större rubrik och större mellanrum mellan raderna när jag skriver. Det känns liksom om att allt sitter ihop, och jag tycker det blir jobbigt att läsa. Jag får be My fixa det med raderna och headern. Det vita kan jag fixa själv. Eller så ber jag henne fixa allt, för hon är så duktig! Älskar henne verkligen !

Comments
myyyyyyzan <:

Aw! Du är väl då så underbar, flicka! Jag älskar dig med! Ledsen att jag inte fixade det åt dig! <3

2010-04-04 @ 12:01:27
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback