They're telling me it's beautiful.

Oj, alla dessa låttexters om fyller mina rubriker...

Hejsan! Tisdag-prao. Teddy var på dagis hela dagen idag igen. Det var visedag, då får man ta med sig en eller två leksaker att visa. Teddy tog med sig en boll och ett flygplan. Flygplanet tappade han bort under dagens gång, och han blev mycket ledsen. Vi har inte hittat det. Ungefär sedan nio idag har jag tänkt på vad som ska hända härnäst i min nya fanfic, som jag påbörjade idag. Jag vill bara skriva! Jag fick ett sånt ryck när jag hade läst My's blogg! Så, jag började på en ny. Och jag tog min inspiration från filmen The Blue Lagoon, som jag sagt. Men jag har inte kommit så långt att jag kunnat nå själva händelsen än.. Jag ska skriva mycket idag!

Hehe, nej, nu ska jag börja skriva! Jag ska dock inte sitta vid datorn hela dagen, tror bara att jag sitter här till middagen, jag ligger nämligen back i två ämnen, så jag har lite läxa. Och så kan jag passa på att fota, så jag har nya bilder till bilddagboken och särskilt bloggen!

Comments
myyyyyyyzan <:

JOSSE SKRIVA FANFIC?! :'D YAAAAAAAAAAAY! ♥

2010-05-02 @ 11:49:42
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback