Valborg.

Idag var det sista dagen på praon! Det var verkligen sorligt, men men, vad ska man göra åt saken liksom?
Det var en mycket rolig dag. Vi tände brasa och sjöng vårlåtar. Sedan åt dom grilladkorv när jag var hemma och åt, sen var vi bara ute. Sedan gick vi in till mellis och åt glass, sen slutade jag och Teddy. Nu sitter jag här, och har spelat gitarr. Moa (becca) och NeliiiZh är påväg hit, tror jag.

Ikväll så vet jag inte vad som händer, antingen så drar jag ut med natalie och becca, eller så stannar jag hemma med pappa. Jag, Becca och Natalie skulle egentligen åkt till Häljarp, men det regnar lite då och då, så vi stannar i stan, bestämde vi oss för.


Bilden är tagen här om dagen (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback