we'ld have it all.

Just nu lyssnar jag på Plain White T's-Hey there Delilah.
Jag tänkte nyss säga att det fick bli veckans låt, men jag såg att den redan hade varit det en gång. Jag får ta en annan, jag får börja bättra mig med veckans låt, outfit och sådant! Ni får en senare idag, så jag har tid på mig att klura ut vilken som kan bli veckans låt..

Iallafall, idag på dagiset skulle jag ta med min gitarr. Det gjorde jag. Jag spelade! Jag spelade några låtar de hade accord till där, sen spelade jag Pippi Långstrump. Eftersom barnlåtar inte är min stora passion (haha), så bad de mig spela de låtar jag brukar spela hemma. Det är ju rätt många låtar, men ändå inte. Iallafall så fick de höra mig spela World Behind My Wall med Tokio Hotel, Attention med Tokio Hotel och sedan Use Somebody med Kings Of Leon! De tyckte det var jättefint! Haha, jag blev så glad! Sen på eftermiddagen var vi ute, och då ringde Becca och snackade lite. Det ska bli rätt skönt att det är sista dagen på praon imorgon, men såklart kommer jag sakna det. De är ju så goa' de små liven. Och snälla! Men jobbiga, om man är trött, vilket jag har varit hela dagen.

Det var längesen ni fick en bild, så ni får en Dagens Outfit!

Fjortis/modell pose ?! Hehh, jag tycker det är kul att göra så med axeln, plus att de flesta modeller gör så.
Byxor-vet inte
Strumpor-vet inte (haha, erkänn, ni vill ha dom)
linne-gina tricot
blus-gina tricot.

Ha en fin kväll!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback