Frågestunden är över!

Dåså! Då var min blogg's första frågestund över! ''Hur känns det?'' Haha, nej, jag skojade! Det var.. väl ingen stor grej? Men, jag fick en fråga om varför jag aldrig haft det förut, och det är för att jag vill att ni ska känna att ni kan fråga mig vad ni vill när som helst! Kom ihåg det, det gäller fortfarande!

Här kommer iallafall alla frågor och svar!

Neliiizh (http://lifeofneliiizh.blogg.se)
Vilka bloggar följer du?
Svar: Jag följer din, Moa's, My's, Linnea's, Kenza's, Foki's och Kissie's.

Vem hade du velat träffat?
Svar: Jag hade velat träffa.. Killarna i Tokio Hotel, Britney Spears, Beyoncé, Justin Bieber och Ozzy Osbourne.

Vad tycker du om att Gustav i Tokio Hotel har flickvän?
Svar: Jag tycker det är hur gulligt som helst, och jag är väldigt glad för hans skull!

Vad hade du gjort om Bill och Tom Kaulitz kom fram till dig och bjöd dig på middag?
Svar: Jag hade självklart gått på middag med dom! Såklart hade jag dött lite också, hehe ;)

Varför bloggar du?
Svar: Jag bloggar för att jag tycker det är kul, och för att ha ett ställe där jag kan skriva av mig. Och även lägga ut musik och grejor som jag gillar.

Vad gillar du mest att göra på fritiden?
Svar: Vara med vännerna och spela gitarr och sjunga och dansa.

Längtar du till skolan?
Svar: Nja, lite.

Moa Kung Andersson (http://moahofsweden.blogg.se)
1. Kollar du min blogg varje dag?
Svar: Yes, det gör jag!

2. Vilka bloggar följer du?
Svar: Din, Neliiizh's, My's, Kenza's, Foki's och Kissie's.
 
3. Gillar du Erik Grönwall mer än Tokio Hotel?
Svar: Nej, självklart inte! Men jag gillar Erik Grönwall vääääldigt mycket! (:

4. Vem är din närmsta vän?
Svar: Det står nog mellan dig, My och neliiizh.

5. Är du kär i ngn annan förrutom Bill?
Svar: Nej, det är jag inte.

6. Kan du reklamera min blogg på din bdb? :)
Svar:Absolut!

7. Kan du reklamera min bdb på din bdb? (A)
Svar: Jadå!

8. Vill du träffas imorgon? :)  (idag)
Svar: Hehe, jadå!
  
Anonym
Har du några bra tips på låtar som är lätta och lära sig på gitarr? :)
Svar: Jadå, där finns väldigt många låtar som är väldigt lätta att lära sig på gitarr. Du kan söka på dina favoritlåtar på 911tabs.com, där finns väldigt många låtar, även en del från svenska artister. 4 Non Blonde's låt ''What's Up'' 'är väldigt lätt att lära sig, och även många Tokio Hotel låtar som Zoom Into Me (om man inte kör fingerplock) och World Behind My Wall. Lycka till!(:

myyyyyyyzan <: (http://musicisthedrug.blogg.se)
Hm, vad vet jag inte redan..? Haha xD Nej men...
1. Vilken färg tycker du bäst om att ha på dina naglar?

Svar: Jag tycker väldigt mycket om att ha mina naglar svarta!

2. Vilken bok är den absolut bästa du någonsin läst?
Svar: Oj.. Det får nog bli Michael jackson's moonwalk!

3. Om det skulle göras en film av ditt liv, vad skulle vara huvudlåten?
Svar: Fy vad svåra frågor du kommer med! Haha, jag har faktiskt ingen aning.. You are my life, dedikerad till min familj, vänner, michael jackson och tokio hotel, eller.. You are not alone eller Keep the faith eller World Behind My Wall, haha!

4. Om du bestämmer dig för att lämna Sverige, vilka tre länder och vilka tio städer skulle ligga högst upp på listan?
Svar: Tre länder; USA, Tyskland och England! Tio städer; New York, Hollywood, Berlin, Hamburg, Magdeburg, London, och sen kommer jag inte på fler, haha!

5. Vilken är din favoritblomma?
Svar: Jag gillar verkligen röda rosor!

6. Vad är det bästa du vet att fota?
Svar: Det är alltid roligt att fota på stranden! Så, det får bli standen / naturen.

7. Antingen eller;
Återuppväcka MJ eller bli BFF med Georg[och lära känna TH med andra ord]?
Svar: Oj.. Något inom mig säger att jag vill väcka Mj, men ändå inte. Han var ju så sjuk och han var verkligen inte lycklig. Men jag skulle vilja återuppliva honom ändå, göra honom frisk och försöka göra honom lycklig.

Äta en bomullstuss varje dag resten av livet eller aldrig mer få känna lukt och smak?
Svar: Aldrig mer få känna lukt och smak.

Att alltid läsa bara Twilight Saga eller aldrig mer läsa Twilight Saga?
Svara: Aldrig mer läsa Twilight Saga. Kan ju alltid se på filmerna? ;>

Bajsa fjädrar eller klä dig i fjädrar?
Svar: Bajsa fjädrar, haha!

Aldrig mera få röra en kamera eller bara få fota varannan månad och alltid det värsta du vet?
Svar: Oj.. bara få fota varannan månad och alltid det värsta jag vet.
 
whysoserious
varför är du så söt?
Svar: Haha, oj, tack för kommentaren! Det är för att min mamma och min pappa är söta dom också, haha!
  
joonte :p
varför har du aldrig haft frågestund innan??? :p
Svar: Det beror på att jag vill att mina läsare ska känna att de kan ställa vilka frågor de vill när som helst (:

Felicia (http://feliciabanan.blogg.se)
Hur började du lyssna på Tokio Hotel? :)
Svar: Första gången jag hördes talas om dom gick jag i sexan. Jag hade inte särskilt många vänner i skolan, och jag pratade inte om allt med mina föräldrar. De visste dock att jag blev retad i skolan för att jag inte klädde mig som alla andra, för att jag inte sminkade mig som alla andra och för att jag inte lyssnade på samma typ av musik som alla andra. Jag kände mig väldigt ledsen, olycklig och ensam. Jag var så olycklig att jag inte ens ville leva, så en dag när jag var hemma själv, gick det faktiskt så långt att jag stod med kniven intill magen. Men då tänkte jag hur mamma skulle reagera när hon kom hem efter en lång dag på jobbet och såg hennes dottor ligga död på köksgolvet, så jag sprang in på mitt rum istället. Ledsen som jag var, kände jag för att kolla igenom ett Tl-magasin (Jag var med i TL då, det var en bokklubb) och så hade de en miniplanch på Tokio Hotel som var det första jag såg. Jag föll direkt. Jag kunde liksom.. höra deras melodier genom att bara titta på bilden, kändes det som. Jag vände sedan blad och läste faktan om dom, och jag tyckte de lät intressanta så jag kollade upp dom på youtube, och jag älskade det jag hörde. Sen den 15:e september 2007 har jag varit ett stort och stolt Tokio Hotel fan. Jag var så stolt över att jag gillade dom, att jag tog med plancher till skolan, och visade mina klasskompisar, haha!

Btw, vad heter typsnittet du använde i bilden? :)
Svar: Det hette Luna Bar! (:


Comments
myyyyyyyzan <:

Vaddå svåra frågor? :C hahaha!

2010-08-17 @ 12:58:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback