Frågestunden fortsätter..

God kväll!
Som rubriken lyder; frågestunden fortsätter. Har dock fått in era frågor, och det är väldigt bra frågor tycker jag! En del var riktigt svåra att svara på.. Jag har svarat på dom och sprarat dem i Anteckningar på min dator, så det bara ska bli snabbt och enkelt att lägga ut dom sen. Men jag känner att just nu är det för tidigt för att avsluta den. Jag tror jag ska låta den hålla på under natten också, så får ni frågorna imorgon när jag vaknat! Låter det bra?

Vad har ni annars gjort idag?(:

Comments
myyyyyyyzan <:

Låter jättebra! :D

Jag har irriterat Sophia med Love the way you lie xD men det är så när jag får en låt på hjärnan... Hihihi ^^



sv: DANKE! har en del ändringar kvar att göra, men jag la dit de "stora" grejerna nu eftersom jag hade en så tråkig design x3

2010-08-14 @ 20:43:33
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

btw... har du, eh... petat lite i stil-/kodmallen? (a) tell me if there's anything you want me to do, and i'll fix it x3 <3

2010-08-15 @ 01:25:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback