i love the way you lie.

Okej, rubriken kommer från en mening av refrängen ur låten som de flesta lyssnar på just nu; Love The Way You lie med Eminem och Rihanna. Jag såg videon för första gången igår, och jag gillade den! Megan Fox är så himla fin! Hehe, efter jag sett videon så gick jag in på toaletten och försökte fixa en hyffsad mittbena, men det får bli av när min lugg vuxit sig längre! Jag ser helt konstig ut med mittbena.

Här är ett svar till Anonym, som kommenterade inlägget med Ola's låt Overdrive; Ja, jag visste redan att man egentligen ska ändra till 25 på height'en på html koderna, och jag brukade faktiskt göra så förut också. Men när jag kikade igenom min blogg efter tio minuter så kunde jag bara se liksom.. kanten, höst upp på videon. Och, det var inte så snyggt det heller. Så, jag skriver in 35 istället och det funkar mycket bättre, och man ser spelaren!


Eminem ft. Rihanna-Love the way you lie.

För övrigt så är Rihanna fin i sitt röda hår! Och hon får det att se okej ut att ha rött hår och rosa läppar. Jag gillar även hennes sminkning starkt! Och här är lite info om videon; Paret i videon, som ni ser, bråkar väldigt mycket och misshandlar varandra, och det var tydligen the message denna låten (och videon) ville ge. Både Rihanna och Eminem har haft något att göra med misshandel. Rihanna blev ju misshandlad av Chris Brown, och han fick tjänstgöra. Hans tjänst var att tvätta bort grafitti från väggar. Eminem själv blev anklagad av sin mamma och fru att han misshandlat dom. Dock så tror jag inte han fick något fängelse eller något, de sa bara lite snabb info innan videon startade. Just det, Megan Fox skänkte alla pengarna hon fick för sin roll i videon till ett hem för misshandlade kvinnor. Bra val där, Megan!

Annars sitter jag och mimar och dansar lite gulligt till låtar på Spotify. Så kan det gå när man har tråkigt.. Men jag ska snart gå och lägga mig tror jag, har varit vaken sedan nio idag. Jag är ju inte van vid det än, nu när jag haft sommarlov! Imorgon tror jag att jag ska köra en Frågestund, så börja klura på era frågor redan nu!(:

Comments
linnea

Du måste ändra till 25 på båda ställerna där det står height, så slipper man någon kant? Jag lyckas hur bra som helst med det på min blogg ^^

2010-08-14 @ 00:32:26
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/
johan§

haha gud va alla bloggar om denna låt idag! :D

2010-08-14 @ 00:44:01
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
linnea

men i så fall gör du inte helt rätt xd för jag får bara den gråa spelaren längst ner, inte någon kant

2010-08-14 @ 13:53:16

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback