''i would jump.. out of the building''

Hahahahahahaha! Bill Kaulitz är för j**** rolig ibland! Sitter och kollar på intervjun de hade med Jin i Malaysia den 2:e augusti i år. De fick frågan ''What would you do if you know you only had one day left to live?''
Bill svarar; ''Ehm.. I would invite my family, my dogs and friends and just hanging out. Maybe watch my favourite movie again, and then when i know that it's over i would jump.. out of the building. 'Cause that would be really really cool.'' Hahaha, jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser det!

Annars åkte vi ut och fiskade vid tolv-halv ett. Så, nu har jag gjort nästan allt man kan göra inom fiske! Nästan trillat i vattnet, trasslat in linan så att vi fått byta den, fångat säkert ett ton sjögräs, och till och med tappat kroken i vattnet! Haha, nu har jag bara två saker kvar att göra, och det är att tappa i fiskespöet, och sen fånga en fisk! Men imorgon ska vi ut i båten, så jag hoppas iallafall att min bror får något då.

Nu ska jag fortsätta titta på vidoes, så hörs vi imorgon! Ha det bra!
Btw, vad har ni gjort idag?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback