I'm into o-o-o-o-overdrive!

FÖRLÅT FÖR NOLL UPPDATERING IDAG! När jag väcktes av mamma vid tolv var det frukost, sen en snabb dusch och sedan körde vi ut och handlade lite glass och sådant.

Så, nu vet ni vad jag gjort idag, haha! Jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Svar till Moa's kommentar; ja, jag kan tänka mig att göra en cover på låten! Jag har faktiskt lyssnat på den i några dagar nu, och jag älskar refrängen! Ska bara lära mig låten, haha.

Här får ni låten, förresten!

 


Ola Svensson-Overdrive.

Comments
Moa Kung Andersson

Jag kan redan hela låten (aa) hihiih

2010-08-12 @ 18:36:27
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
Anonym

du vet om att om du ändrar html koderna på youtube länken till height="25" på båda ställena så slipper du den fula rutan av videon ^^

2010-08-13 @ 00:52:00

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback