Jag heter Josefin Borgman, och jag är lycklig..

Usch, hur ska jag börja detta inlägget..? Okej, såhär får det börja, ehe..

Jag ställde klockan på tio, då jag snoozade fram till elva typ, haha! Sedan, vid halv ett stack jag och min kusin till Stortorget. Där var folk, men inte jättemycket. Vi fick iallafall inte plats längst fram. Vi fick plats på andra raden. Vid två tiden skulle Ola signera vid lilla scenen, så jag ville ha hans autograf (igen) så jag sprang dit och fick den. Senare, när alla stod upp, så blev där en massa puttande, massa passande till andras platser osv. Men, en tjej som jag stod bakom vann en mobiltelefon, så hon fick sitta i ett vip tält istället, så jag fick hennes och hennes tre vänners platser, så jag kom längst fram ändå. Sedan, började det. Det var Roger, Sofia och Ola från rix morron zoo som skötte konserten idag. Väldigt coolt att få träffa dom! Kommer ihåg förut, när det var Titti istället för Sofia, så varje morgon påväg till skolan i skolbussen lyssnades det på rix morron zoo. Så, det var coolt! Sedan började Ola spela, han spelade två låtar, för han hade bråttom iväg. Sedan var det.. jag kommer inte riktigt ihåg ordningen.. Blir lättare att ge ut fler detaljer senare när ni får bilderna också! Iallafall, när de skulle slängas ut rix fm tröjor, så skrek jag på Sofia, så jag fick en, hihi.

Sedan var det Rebound, fick någon bild där Rabih tittar in i kameran, tror jag. Love Generation, Erik Hassle och sådant. Sedan-ERIK GRÖNWALL!!!! Fin som han är, hade han färgat håret! Det var det första jag la märke till. Snyggt, Erik! Kändes som vi fick ganska mycket ögonkontakt denna gången också. En gång såg vi på varandra och log, iallafall. Hihi. Sedan kördes det på med Eric Saade, Broken door, och EMD. Förresten så hoppade Danny och Erik Segerstedt ner från scenen, och jag rörde deras muskler. Hehe.

EMD var de sista som uppträdde, så jag sprang bak till min kusin och hennes kompis bakom scenen. Där väntade vi på att Erik skulle visa sig. Vilket att han gjorde. Han fick mitt brev, och blev glad för det. Han skulle läsa det, sa han! Så, jag blev nöjd. Fick dock ingen autograf, men det sårar inte mig, jag har ju många från han redan. Sen letade vi upp någon som kom ihåg vart efterfesten skulle vara, eftersom de sa det på scenen förut, men jag kom inte ihåg, som sagt.. Vi stannade vid någon som stod vid en Rix Fm bil, och det råkar då vara Erik's turnémanager! Stod och snackade med honom. Han sa att han kom ihåg mig från Kalmar och Landskrona. Han kom ihåg min väska, haha. Erik signade ju på den i Kalmar.. Sen ville han få min kusins kompis nummer, så han fick det.. Och ååh, sedan, tog han upp ett gult plektrum ur fickan och bara ''Detta är Erik's favoritplektrum för att det är gult. Du kan få det.'' *tittar på mig*. Jag bara ''Seriöst? Om det är hans favoritplektrum kan jag bli hans favorittjej'' haha. Sedan fick jag det! Iiiiih! Fast, jag trodde Erik skulle bli sur på honom för det. Vill Erik ha tillbaka det får han komma och hämta det, u know ;)

Så, ja, min dag har varit U.N.D.E.R.B.A.R! Jag är lycklig! Glad! Jag förstår inte att det händer just mig.. Vi får hoppas att Erik's turnémanager hör av sig till min kusins kompis. Hehe ;) Kanske får komma in på efterfesten? Nej, men.. Haha! Varför inte, liksom?

Nu ska jag.. kika runder på alla andra hemsidor, och sedan kanske sätta på någon film och bara mysa. Om då inte min kusin ringer och säger att vi får komma in på efterfesten ;) Haha, nej, nu får jag sluta drömma! It's time to face the reality, 'cause the school starts on monday! Det är jag glad för. Inget som kan förstöra mitt livs bästa sommar! Imorgon ska jag skriva ett tacktal till alla som varit inblandade, tror jag.


Comments
Anonym

sv: hahahaha, jo men du fattar vad mich menar va 8D höhö, bra, funderar nämligen på att ha det.. :P

2010-08-21 @ 21:50:54
Anonym

Ditt livs bästa sommar? :'3 Iiiiih, ich have been a part of your best summer? :'3 <3

2010-08-22 @ 00:30:53

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback