jag vet ingenting längre!

Jag skulle spelat in covern på Stay idag. Men jag råkade vakna kvart i tre, ehe. Och det menas med att alla i familjen (plus några till) förutom pappa är hemma. Och då kan jag verkligen inte göra det. Fast, det gör inget. Pappa måste ändå laga micken, och det måste han göra idag. Sen måste han lära mig hur man kopplar in den till datorn, och hur man använder programmet. So, that's the story.

För er som ville veta, har jag fortfarande inte hört av Moa. Eller, okej, hon har bloggat, men hon har inte nämt mig, hon har inte ringt mig, eller smsat mig. Hon har säkert inte ens tänkt på hur orolig jag är. Hon hörde av sig tydligen till Natalie.. But i have feelings too, you know.

Annars lovade jag att berätta drömmen jag drömde igår! Det var såhär att jag var gravid. I fjädre månaden, kanske. Jag visste inte vem som var pappan, eller så, men jag visste att jag älskade att vara gravid! Att det var så underbart! Så, eh.. förut har jag sagt att jag inte vill ha barn pga att jag tror det gör ont när man föder, men den drömmen ändrade mina tankar, haha! Fast, jag vill inte ha barn än.. på ett tag!

Just nu skickar My bilder till mig. Vi tog en väldans massa bilder på oss när jag var där! Så, hon skickar de redigerade nu, och de oredigerade senare! Ni får ha en bra dag! ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback