Missnöjd.

Dålig God eftermiddag.
Väcktes av mamma imorse vid halv elva. Halv tolv stack vi till min frisör, och vid två tiden var vi klara. Jag har bara en sak att säga. JAG ÄR MISSNÖJD!!! Jag skulle färga det mörkbrunt, men nej, det blir svart. Säkert den färgen jag brukade ha när jag ville ha svart, det var sån som såg svart ut i några veckor och blev brunare med tiden. Alltid så himla typiskt, man får alltid motsatta saken av det man vill ha. Det är alltid så med mig när jag åker till frisören iallafall. När jag ville ha svart, fick jag den svarta som bara är svart i några veckor. Och nu när jag vill ha brunt direkt, så får jag samma färg igen. Jaaaaha... så typ om ett halvår är mitt hår antagligen som jag vill ha det. Jag en sån väldigt go' lust att springa till affären, köpa två flaskor färg, och färga håret som jag vill ha det. (Jag behöver två flaskor för att mitt hår är både tjockt och långt. Behöver egentligen fler när det är länge, och kanske tre till och med när jag ska färga hela håret. Men jag vill inte bli av med mina blonda slingor, så två räcker.)

Jag har tillochmed bevis för att det blev exakt likadant som förra gången. Har sparade cambilder, och tog nya nu precis. Jag tycker jag liknar den där svarthåriga i The City.. och visst, hon är väl söt, men det är inte sött på mig.

Nej, nu ska jag sluta klaga. Hoppades på en bra, positiv och glad josefin idag. En negativ, irriterad och besviken är vad vi får, jaha.


^Då.

v Nu.


Comments
myyyyyyyzan <:

jag förstår ditt missnöje, men du är så jäkla söt ändå, flicka! <3



sv: haha, jo du har ingen aning om hur glad jag själv är för det! KAN JU NÄSTAN SJUNGA IGEN!!! haha. aw, tack! hoppas bara att när jag skriver så blir det inte bara ord utan känslor också... och tack igen! fast bilderna blir lite sådär nu, men jag är ovan vid den här kameran än så länge, kan bero på det! <3

2010-08-02 @ 18:30:28
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Moa Kung Andersson

jag tyckte det blev fint :)

2010-08-02 @ 18:49:44
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback