Nu känns det bara annorlunda..

Hejsan! Förlåt för världens dåligaste uppdatering idag! Som sagt så skulle jag till stan, och jag gick dit med Moa och Natalie. Jag handlade ett par tights och ett par höga strumpor. Jag visar er i morgon. Moa, vart är du? Hur mår du? Vad kommer hända nu?

Sen fortsatte jag och Natalie på egen hand. Vi kollade inne på Kicks, sedan bjöd jag oss på vars en hamburgare, för vi var hungriga. Blev jagad av getingar och sådant trevligt. Sedan gav vi våra burkar till en sån man som frågade om han kunde få dom. Sen gick vi hem till mig och .. jag duschade medans hon och Linnea kollade på Sex And The City 2. Sedan gick vi ut och träffade Alex, Henke, Robin och Wigge. Vi.. var väl inte världens socialaste, men vi tänkte på Moa, mest. Sen gick Natalie och jag hem till mig igen och kollade på Alvin och Gänget 2. Nu.. sitter jag på mitt rum och.. tänker på Moa... Moa, jag är jätteorolig för dig, kontakta mig så fort du ser detta! Vi måste prata!

Blir också lite depp när jag tänker på allt. Kärleken, min dröm, och drömmen jag hade inatt. Kan skriva den imorgon också.

Iallafall, bilder på det jag köpte kommer som sagt imorgon. Ska även fråga om det går bra för My att skicka lite bilder till mig, och ska fråga Rasmus om vi kan fixa den där låten i morgon.. Jag har lovat mig själv att spela in Erik's låt ''Stay'' och ge den personligen till han på Lördag. Ska bara se om det låter bra, eller så tar jag typ någon annan låt.

They're tellin' me it's beautiful. I believe them, but will i ever know?


Comments
Neliiizh

tack för idag, hade roligt bortsett från de med Moa.

Nästa gång får jag bjuda dig på mat :) <3

2010-08-17 @ 02:37:51
URL: http://lifeofneliiizh.blogg.se/
johan§

sv: klart jag kan, har massa annat kul med ;)

2010-08-18 @ 00:33:21
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback