Paris Hilton's new BFF.

Det går gamla avsnitt av Paris Hilton's new BFF på tv, och jag sitter och halvkollar på det. Det är rätt kul, faktiskt. Fast just nu är det reklam, och ibland älskar jag reklam. Det påminner mig om massa saker. T.ex Erik Grönwall reklamen påminde mig om att jag ska se honom på Lördag. Iih, jag längtar! cdon.com reklamen påminde mig om att jag ska be pappa fixa Guitar Hero Warriors of Rock! Och att jag ska fixa det där djuspelet.. där man bygger en djurpark. Såg det på http://ilivemylifeblack.blogg.se igår, och jag har alltid velat testa det spelet! Dessutom är den tjejen som äger bloggen en väldigt söt tjej!

Annars, ska jag snart packa my bags to pappi, och snart blir det väl mat också. Sedan, när jag kommer till pappa, ska jag vara hemma hos Natalie med henne och Moa en stund. Har ingen aning om hur länge. Ska bli kul att träffa dom igen, känns som om vi inte träffats på en evighet! Och det har vi ju inte heller, typ.. Känns som om vi inte träffat varandra sen Landskrona Karnevalen, och det var en månad sen!

Jag bjuder på en bild sålänge!

Comments
myyyyyyyzan <:

AJ MISS YOU!

Tror inte jag kan lyckas ta mig till Malmoooe, tyvärr, eftersom mamma och pappa ska iväg just den dagen och så... I'm still working on it, men det är inte så stor chans... MEN VI MÅSTE TRÄFFAS SNART IGEN! Gosh, jag dör lite här borta i min ensamhet D:

2010-08-17 @ 13:02:01
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback