Regning lördag.

Okej, det liksom.. regnar inte. Men det gör nästan det. Man skulle kunna tro det. Just nu sitter min bror och tittar på Jackass 2, och jag tittar väl lite då och då. De är väldigt sjuka! Just nu simmar Steve-O bland hajar. Det är coolt, och det skulle jag också vilja göra, men absolut inte på samma vis som han!

Annars är mamma och Hult i något glashus. Jag skulle vilja följa med, om de inte hade stuckit så tidigt! Så, jag tog sovmorgon istället, och sov till halv tolv. Då väckte min bror mig och började prata om fisketuren han och Hult utfört klockan sex på morgonen. Och nu sitter jag här.. Känns lite tråkigt att blogga när man inte kan lägga in bilder, eller musik. Eller jo, musik kan jag ju.. Men, ja, det känns inte lika kul att blogga från någon annans dator. Men jag kan nog slänga in en låt! Vet dock bara inte vilken..  Jo nu vet jag!


The Rolling Stones- (i can't get no) Satisfaction.

Jag har blivit helt försälskad i The Rolling Stones på sista tiden. Mamma köpte en minibok om dom igår! På partaj, haha. Jag läste den igår kväll. Så, nu vet jag lite om dom också. Tex att de släppte sin första singel (som var en cover) 1963. Coolt! Vad hittar ni på idag?

Comments
Moa Kung Andersson

jag är ensam hemma så ja MUSIKEN PÅ HÖGSTA VOLYM OCH FLIPPA DANSA OCH SJUNGA :D

sen ska jag in till landskrona o träffa mormor o morfar :3

2010-08-07 @ 13:45:02
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback