såpbubblor-check!

Såpbubblor är handlade, så nu har jag allt hemma som jag ska ha med mig till Oskarshamn!

Bara så ni vet, så kommer jag antagligen bara mobilblogga i morgon. Vi åker redan vid tolv, och det tar kanske fyra timmar att köra dit. Fast, jag ska inte med hela vägen, utan mamma släpper av mig hos My i Kalmar. Sen på torsdagen blir det också mobilblogg, då jag och My ska sitta och vänta, förhoppningsvis längst fram, vid stora scenen på Rix Fm Festivalen i Kalmar. Ska bli så himla skönt att se Erik igen. Så, min kamera ska laddas ikväll. Och snart ska vi äta, sen ska jag packa allt. Sen ska jag duscha också..

Sen undrar jag vad som hänt med kommentarerna, igen. Jag tycker det är tråkigt, att skriva om något som man tror man kommer få kommentarer på, som detdär med Gibson plektrumet, och sen inte få kommentarer. Men, jag är inte så duktig på att kommentera heller. Vi kan göra en deal! Vi hjälper varandra att bli bättre på att kommentera! Kommenterar du min blogg-kommenterar jag din! Och tvärtom, hehe. Låter bra. Men nu kommer jag ju bli lite seg på det, till ungefär Lördag nästa vecka. Men det ska jag nog ta igen, och jag börjar redan ikväll!

Nej, nu ska jag checka in andra hemsidor och bloggar, ni får ha en mysig kväll!


Comments
Moa Kung Andersson

jag blåste såpbubblor igår natt :D

2010-08-03 @ 18:39:24
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Du kan få låna min dator när du är här imorgon kväll ^^ ÅH DET ÄR SÅ SUPER ATT DU KOMMER IMORGON! Och du är här ganska tidigt, så vi hinner UMGÅS liksom! Det enda som är negativt är att jag har lite panik med min packning nu, haha xD Har bara idag och imorgon på mig nämligen XD



sv: ååååh, hahahaha! xD <3

2010-08-03 @ 20:08:58
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: jag försöker vänta ut det, men det växer långsamt som fan D''': åååååh, jag får sån jävla ångest. är så trött på det!

2010-08-03 @ 20:57:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback