Vet ni vad som är så dåligt här hemma ...

Vet ni vad som är så dåligt här hemma hos mamma? Vårt internet som aldrig funkar! När jag åt slutade internet funka och jag har inte fått igång det. Fick bara igång det genom mobilen. Och jag har ju de färdigredigerade bilderna i datorn.. Så sket det sig idag igen. Men jag lovar och svär att bilderna kommer upp i morgon! Det första jag ska göra i morgon efter skolan är att slänga upp dom. Är så jäkla trött på mobilinlägg. Det är ju hur tråkig som helst! Aja, ni får förbereda er på väldigt awesome bilder! Fick en hel del fantastiska på Eric Saade (förresten så träffade jag hans "kusin" idag?) och EMD. Dock är de finaste bilderna på Erik Grönwall. ;) nu ska jag kolla på fångarna på fortet. Ska ni se det?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback