Ett efterlängtat jullov.

Det har varit full fart i skolan nu när vi började nian. Nu har vi förtjänat ett efterlängtat jullov. Jag blev nöjd med mina betyg, ett ig, tre vg och resten g. Satsa på mvg nästa termin kanske? Haha. Det får jag tänka på då.

Nu sitter jag här och snackar med Evlina. Kollar på söta bilder när hon var liten. Jag ska sova hos henne idag. Jag har inte suttit vid datorn alls idag, bara i morse då jag lyssnade på musik i fem minuter kanske. Så, jag har inte hunnit ta bilder på det jag handlade i Malmö. Men det gör jag i morgon så fort jag kommer hem!

Nu ska vi.. fortsätta snacka och sedan sova för jag är jättetrött, och jag har haft huvudvärk rätt länge. Dock så är den borta nu.

Har ni också jullov nu, eller får ni det imorgon?

- En bild på mig i Malmö igår från Evlina's kamera.

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: HAHAH <3



Jamenmguuud, det behöver du inte tänka på!!! Bara du visar det :)

2010-12-21 @ 23:50:20
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
moa

Asso du är så jääävla sööt :D

ge mig ditt utseende tack :*

2010-12-24 @ 09:42:16
URL: http://moamusic.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback