Fight the break of dawn.

Min crush på 'Save Tonight' sitter fortfarande i, hehe..

Idag ska vi till Malmö med klassen! Jag är superglad, min kärlek för Malmö är så stor. Har en jäkla massa trevliga minnen där, och det är väl mest därför. Efter vi har varit på det tekniska museet, får vi lov att springa runt fritt och göra vad vi vill. Jag och Evlina ska springa på stan, hihi! Ska se om jag lyckas plocka på mig ett par skor. Hittade ett par favoriter på scorett med rea på. Fast det är ju inte säkert att de finns i Malmö. Vi får ju hoppas! Ska fixa en julklapp till mamma också, förresten. Sedan när jag kommer hem, ska jag och Evlina träna inför vårt uppträde imorgon. Vi medverkar i niornas julshow, and I can tell you that this is (it?) something jag har drömt om ett tag. Hehe. Har drömt hela sommaren att vi byggde istället upp en enorm scen (föreställde mig just den Michael Jackson hade i sin HIStory tour..) och uppträdde för alla i hela världen, och det direkt sändes till hela världen. Fast det var mest jag som uppträdde. Men scenen i aulan med tjejer och killar från flera klasser går också bra!

Jag tänkte slänga in de bilder från året som snart just passerat tyst som en vind. Men jag tror inte jag hinner. Kan se om jag hinner ikväll. Förresten har det blivit lite tomt på kommentarer. Inga bloggar (inga av mina vänners iallafall..) uppdateras som det brukar. Vad är detta..? Kan inte ni komma med bloggtips?


En nyvaken och sjuk Josefin som tog en bild på sig själv förra veckan.

Comments
myyyyyyyzan <:

Josefin Borgman. Förlåt att jag har missat att kommentera din blogg på sistone, har inte ens hunnit kika in här(hade tre prov, två inlämningar och en redovisning förra veckan), men nu gör jag det och jag har lite att säga till dig.

Jag blir verkligen ledsen när jag ser att du börjar tappa tron på dig själv, på din dröm. Du är jätteduktig, Josse, och det är ingenting jag bara säger. Du är verkligen duktig! Och om du bara inte ger upp, och tar de här chanserna som du gör, som du kan, så kommer du att klara det! Det kommer ta tid, och som du sa kan du inte bedöma rösten när du är förkyld, pucko! Haha.

Jag sörjer förlusten av ditt halsband med dig, jag minns det fina halsbandet. Hoppas det dyker upp <3

HAHA, vet du vad jag drömde inatt? Helknas. Jag satt på en tråååång buss någonstans på typ.. Kreta? Det var varmt som sjutton och fint som attan där jag var i alla fall. Och vem kliver på bussen om inte självaste Andreas Carlsson? Jag rusade fram, och kramade honom utan ett ord. Först reagerade han inte typ, och sedan sa han "hej" och kramade mig med. Mot hans bröst sa jag "jag måste hälsa till dig från Josse nu, för hon är ett jättestort fan av dig! Och.. Tycker du Bill är fantastisk? Tror du jag kan få träffa honom?" HAHAHAH, det roliga var att han sa att han kunde ordna så vi kunde träffa TH, och att du skulle kunna få träffa honom. Fast det kanske fortsätter i nästa dröm. Helknas var den, för han hade samma hatt på huvudet och samma kläder som han har på profilbilden på Facebook(I am friend med honom där), hahahaha lol. XD



Kraaaaaaaaaam på dig, och så ses vi snart, okej? <3

2010-12-20 @ 11:03:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Angelica

Kolla in min blogg vettja! Uppdaterar varje dag :)

2010-12-20 @ 15:53:22
URL: http://amidnightdream.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback