Fjärde advent.

Året har gått så otroligt fort. Jag minns ju nästan nyårsafton som igår.
För en vecka sedan, när vi klädde granen hemma hos pappa, sa min syster något som verkligen satte sig på mitt huvud. ''Det här har verkligen varit det bästa året i mitt liv'' var orden. Det gäller nog för mig med. Jag tänkte ge er bilder från det gågna året, och förklara varför. Har de flesta bilderna hos pappa.

Annars har vi bara fixat med granen och så vidare här hemma hos mamma. Ritade igår, ska lägga in bilden i datorn hemma hos pappa ikväll. Sedan har vi typ städat lite och jag ska snart börja packa. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på julavslutningen på tisdag. Imorgon ska vi iallafall till Malmö med klassen. Mysigt!

Ni får ha en bra fjärde advent's kväll, så hörs vi senare!
Justin Bieber – Stuck In The Moment - Acoustic Version
^
En låt jag lyssnar på rätt mycket just nu.

Förresten, har tappat mitt favorit halsband! Det är en vit duva på den ena sidan, en brun på den andra sidan. Jag hade den vita duvan utåt. Har haft på mig det halsbandet, som jag förresten fick av min mamma, sedan den 8e augusti 2009 då pappa och Jessica gifte sig. Hade inte tagit av halsbandet sedan dess. Den har varit med varenda steg jag tog sen den dagen. Th konserten, green day, erik grönwall, idol och en massa andra ställen. Är jätteledsen.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback