I feel the panic.

Hoj!
Sitter här i min mysiga stickade tröja jag köpte igår på Gina Tricot. Ska snart kila iväg till Sångpedagogen, om ungefär en timme. Får se hur det går idag, börjar åka på den där hemska förkylningen alla brukar åka på vid den här tiden på året, även om jag nästan var helt säker på att jag skulle slippa av någon anledning.

Känner lite panik över att jag och pappa fortfarande inte fixat ljudspåret jag och Evlina ska använda till vår låt som vi framför på Julshowen nästa vecka. Just det, måste köpa tomtedräkt också.. Vi måste fixa med det ikväll. Och så har jag en filmanalys som måste bli klar. Vi får dela upp arbetet, hehe.. Min sångpedagog kanske kan hjälpa mig med det angående julshowen.

Så, med det kan vi räkna ut att jag inte alls hinner göra en recension på Michael's nya album. Kanske är rätt smart, i och med att det inte heller släppts än. Om jag inte minns helt fel så släpps det i morgon, enligt min pappa.

Ha en mysig kväll!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback