Malmö.

Tjenixen!
Har ju som sagt varit i Malmö idag, och kom precis hem. Fyy vad jag är trött! Har varit ute och gått i det kalla vädret ungefär hela dagen! Förutom när vi var inne på tekniska museet (som var askul, hittade ett keyboard och en musikmatta som jag roade mig med) och när vi var inne i alla affärer. Jag köpte med mig två tröjor från Gina Tricot's lilla rea (jag visar allt imorgon), en julklapp åt mamma och så åt vi på McDonalds. Där hade de Dandy som brickunderlägg, gissa om jag blev glad?! Jag nästan skrek ut. Jag tog det till och med hem med mig. Hehe. Sedan, när vi skulle åka hem så var vårt tåg inställt. Vi fick vänta lite längre på ett annat tåg, så vi kom hem lite senare. Iallafall, så åkte jag och Evlina då vidare till stan här i Landskrona. Där fick vi reda på att pappa och Jessica kunde köra oss till Center Syd, för de skorna jag letade efter Scorett fanns inte i Malmö (dock hade de andra fina skor..) så jag fick faktiskt köpt dom också! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, jag är sjukt hungrig!

Jag lovade ju er bilder från hela mitt 2010 idag, eller hur? Well.. ska jag vara ärlig så är jag för trött, hoppas ni kan förstå det. Och sedan kom jag på att jag inte alls har bilder från hela året. Därför kan jag berätta om de månaderna som jag inte har bilder från. Bra va? Hehe. Så, det gör jag imorgon, då det bara blir kort dag i skolan då det är julavslutning. (Förresten hörde jag att jag och Evlina inte fick vara med på julshowen imorgon eftersom vi inte var på genrepet idag? Får ta det där med vår lärare nu..)

Comments
myyyyyyyzan <:

Sv: HAHA, ja, fråga på, Josse!!!! 8D



Ahzum! Jag ska bara drilla idén med mina päron också!! :D <3

2010-12-20 @ 22:18:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Skojar dem? Lägg av? Fick ni vara med sedan? Herregud, ett genrep, haha.



AHZUM, längtar med spänning efter att få se dina fina shoppingfynd! :D



.. Och bilderna från 2010 och jämförelsen med 2009(slår vad om att Erik, Bill och Andreas har något med det att göra.. HIHI) <3

2010-12-21 @ 14:06:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback