Mår fortfarande kasst.

Förkylningen börjar nog avta lite nu, men jag har sjukt ont i magen. Vaknade halv elva, om inte klockan tio idag, just för att jag hade ont. Så, idag är jag hemma och bara tar det lugnt. Sitter med varm oboy, och trots magont har jag lyckats ta mig upp till fönstret för att ta några fina bilder. På mig. Haha. Tog förresten bilder hos mormor och morfar igår när vi var där på middag.


Sedan vill jag tacka för de fina kommentarerna jag fick igår. Jag förstår faktiskt inte varför ni tycker jag är duktig. Jag har ju inget speciellt? Men ändå, jag tackar er som tusan. Det betyder mer än vad ni kan ana.

Ska redigera bilderna nu faktiskt, så ni får de nästa inlägg!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback