När jag var liten...



Prinsessa. Det har väl ändå de flesta småtjejer velat bli någongång?

Veterinär. Jag är en riktig djurälskare, och ville ha mycket djur i mitt liv. Det vill jag fortfarande, men om veterinär är rätt yrke för mig är jag inte så säker på trots allt..

Professionell Skejtare. Jag har haft några perioder i mitt liv där jag älskade att åka skejtboard.

Tatuerare. Jag tyckte att tatueringar var så häftigt, och planerade att ha några stycken när jag blev 18. Det vill jag dock inte nu, och så ritar jag inte så bra.

Artist. Det har nog varit det ända yrket som jag alltid velat bli, även när jag kunde tänka det som står ovan.

Hehe, tänkte att jag kunde göra något roligt i bloggen och detta är ju rätt roligt allt titta igenom! Jag älskar de tillbaka blickarna man får lite då och då och minns vissa händelser. Inte bara mig själv, utan andra människor också! Vad ville ni bli när ni var små?


Comments
moa

jag vill fortfarande bli prinssesa :3

men typ när jag va liten ville jag bli djurskötare, sen ville jag bli artist, det vill jag fortfarande.

men jag vill också jobba som kriminaltekniker hihihiihihih

puss, du e söt.

2010-12-28 @ 14:19:39
URL: http://moamusic.blogg.se/
My

Åh, vilken rolig grej! ^^ Vill du inte ha tatueringar? o.o Och jag tror att artist är något du har möjligheter att bli, stora möjligheter. Du har viljan, och så är det med det. Det är allt som krävs, egentligen!



Säg det jag inte ville bli? Haha.

Advokat(still do), målare, konstnär, makeup-artist(still do), artist, skådespelerska, kassörska(hahaha), barnskötare, läkare, president(hahahaha), prinsessa, drottning, kung(hahahahahahaha)(still do, HAHAHA), miljonär(still do) och designer(still do).

2010-12-28 @ 15:09:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback