Please, darling don't start to cry.

Hur kommer det sig att jag alltid (iallafall de senaste gångerna..) lyssnar på EMD's version av 'Save Tonight' när jag bloggar? Haha! Otroligt mysig låt. Shame on you om du har missat den.

Iallafall, har sovit hos Evlina som jag sa igår. Det var väldigt mysigt! Vi hittade på massa skoj, idag har vi spelat kort och kollat på Mamma Mia, som är en av mina favorit filmer! Nu har jag nyss redigerat de bilderna så det blir rätt med ljuset på det jag köpte i Malmö. Har ni haft en bra dag?


Gina Tricot (75 kronor på Rea)

Scorett (300 kronor på en jätterea, haha!)

Gina Tricot (45 kronor på rea)

Comments
myyyyyyyzan <:

Så fint! Älskar skorna! ^_^

2010-12-23 @ 12:07:44
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback