Spontan resa till Oskarshamn?

Hej mina vänner!
Jag har nyss ätit middag. Det blev vårrullar och ris för er som undrade. Mammas pojkvän skulle komma ner här imorgon och då skulle jag och mamma få våra julklappar, och senare i helgen skulle mamma och han påbörja att renovera på mitt och min brors rum. Men nu fick mamma att det kanske inte är säkert att han kommer då han mådde lite dåligt. Men han var inte säker. Mamma tänkte då att då kunde hon komma upp. Men hon ville gärna ha med sig någon, hon hade ingen lust att åka själv. Jag och min bror skulle egentligen fira nyår hos pappa detta året, och därför ville min bror stanna här nere i Skåne.

Så, bli nu inte helt förvånade om jag sticker upp till Oskarshamn imorgon! Varken mamma eller hennes pojkvän är säkra på något, men jag vill bara förvarna er. Vi sticker till då strax efter tolv. Så, kommer det inte många inlägg imorgon så vet ni varför!

Annars har jag bakat julgodis förut, som ni redan vet. Har också nästan spelat sönder mina fingrar på vänster hand på gitarren idag. Haha, nu senast när jag skulle ge mig på Skid Row's 'I Remember You' så kunde jag helt enkelt inte spela! Haha. Ni kan förresten få se Erik Grönwall's version av låten!


Erik Grönwall-I remember you.
Orginal: Skid Row.

Comments
My

SAY WHAT? JOSEFIN!!!!!

Jag åker ju till Göteborg på lördag :weep: <3

2010-12-29 @ 19:43:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback