The Last Song


The Last Song är en fantastisk film med Miley Cyrus i huvudrollen. Jag är inte så intresserad av hennes musik osv, tycker inte att Hannah Montana är något speciellt för mig heller. Men efter att ha sett denna filmen tycker jag faktiskt om henne. Hon är otroligt söt, jag älskar hennes hår som är väldigt vackert. Hon är en bra skådespelerska då hennes roll i Hannah Montana inte alls var såhär. Filmens story tycker jag också om förresten.

Jag tycker att alla som inte redan har sett filmen ska göra det. Det blir lite jobbigt i slutet mad alla tårarna, men det är ju det som gör filmen bra. Att den verkligen kan förmedla känslor.


Btw, det har inte blivit så många förändringar i designen. Vad jag kan se så har jag bara ändrat prickarna under rubriken. Jag vill ha samma färg i rubriken som jag har som bakgrundsfärg i bloggen, men det verkar inte vilja funka..

Comments
myyyyyyyzan <:

Den filmen är faktiskt bra! Ville först inte se den, men blev övertalad och tja, den är bra!



sv: Tack! Jag saknar dig också <3

2010-12-12 @ 10:45:56
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback