andreas johnson var bäst!

det började med att vi åkte in till stan halv åtta ungefär. My och jag gick till scenen, där vi skulle möta Moa och Natalie. Vi pratade en stund, de hoppade runder, och sen gick vi för att träffa Angelica. Med hon åkte vi virvelvinden, men efter första gången ville My åka igen, men Angelica hade inte mer pengar så hon var tvungen att gå. Vi åkte den en gång till, och sen gick vi för att hälsa på pappa som satt vid gamla kyrkans grund med våra grannar. Vi snackade lite med dom, och sen gick vi tillbaka till scenen. Klockan var väl lite över åtta då. Det var två coolingar som uppträdde då, och sen var det Johan Krafman, tror jag han heter, och sen äntligen (med en ungefär varts försenad konsert) Andreas Johnson!

Han körde Glorious, A little bit of love, och Sing for me! Han pekade och sjöng till mig två gånger under hela giget! Fast, första gången fattade jag inte att det var på mig han pekade.. Hehe. Sen pekade han på mig igen under Sing for me, och då sa My att han satt i flera sekunder och tittade på mig. Jag blev ju glad så jag log ju jätte mycket, och då hade han tydligen också börjat le. Hihi. Jag kände mig så liten, för alla andra var typ längre än mig.

Det känns lite hastigt skrivet, men jag är lite stressad, för vi ska åka in till Karnevalen snart för att ikväll se carolina af ugglas och erik grönwall!

Här kommer bilder på Johan och Andreas!
















HAN KOLLADE IN I MIIIN KAMERA! :D


Det var alla bilder jag redigerat. Imorgon får ni bilder på Carolina Af Ugglas och Erik Grönwall.

Comments
Johan Krafman

Hej Josefin,



Du har helt rätt på mitt namn. Skitsnygga bilder!! Om du vill får du gärna skicka dem till mig så lägger jag ut dem på min myspace.



Mvh



Johan Krafman

2010-07-17 @ 01:48:22

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback