bio imorgon!

Jag och Natalie bestämde oss för att se Eclipse på bio i morgon! Först ville vi idag, men mamma sa att det gick bättre i morgon, så då bestämde vi oss för i morgon! Så, i morgon klockan nio ska vi se Eclipse! Gash, jag har längtat! Fast jag har inte läst ut boken än, hehe. Jag får ta och göra det ikväll och i morgon. Fast, kanske inte, ändå. Jag blev ju så besviken på New Moon, och jag har inte läst bok ett än, så jag vågar inte förvänta mig för mycket av filmen.

Då, i morgon, kommer två av fyra filmer vara avklarade av de jag ville se i sommar! Eller, okej, av dom som gick på bio ska en vara avklarad. Jag skrev inte Remember Me, för den.. hade redan haft bio premiär då. Sen såg jag den på datorn.. Men kommer ni ihåg listan, ens? What ever.

Sista inlägget för idag, får detta bli. Just nu ska jag nog ta lite glass, sen ska jag fixa mina naglar! Jag vill ändra nagellacket. Kanske blått med glitter.. Det beror på vad för kläder jag ska ha på mig i morgon. Ååh, jag kan ge er en dagens outfit i morgon!

Sålänge får ni en halv söt 'fjortisvarning' bild på mig!


Comments
myyyyyyyzan <:

Du är så söt :*



sv1: okej, men jag får se om jag har plats ^^ tänkte bara mer på att annars måste vi köpa cdskivor att lägga bilderna på, men det kan ju vara bra ändå, så har man ju dem där om det skulle hända något med datorerna eller så :P vi får se ^^

sv2: precis, jag skulle ju inte precis hata dig! jag skulle kanske ha svårt i början, men livet skulle ju gå vidare. dessutom, så kanske vi kunde bli vänner då(om ni blev tillsammans) och tvärtom om B&jag blev det, och det skulle ju ändå vara helt underbart! För tro mig - blir jag tillsammans med Bill, så ska du få lära känna killarna du med. Så pass mycket älskar jag dig, och det får Bill&co stå ut med :C jag skulle aldrig kunna känna dem nära på det sättet och sedan inte bjuda in dig! BFFs forever, right? :'3 <3

2010-07-02 @ 11:51:54
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback