Bio snart!

Nu har jag kommit hem från mormor och morfar! Vi avslutade middagen med jordgubbar. Och förresten, efter maten gick jag in på toan för att fixa mitt hår. Jag stod där länge, tydligen, och när jag kommer ut så frågar både mamma och mormor om jag spydde.. Jag tror dom är oroliga för mig, för att jag är så smal som jag är, och för att jag inte äter särskilt mycket.

Här kommer iallafall bilderna jag lovade er.

Röd klänning, använder som tröja, gina tricot (2 år sen, och kommer inte ihåg priset)
Blåa jeans, gina tricot 199 :-
Grå väst med pagljetter, BikBok ett halvår sen, 149:-

tyckte ni mina naglar blev fina?:D

ha en trevlig kväll, det är tveksamt att ja gör ett inlägg när jag kommer hem efter bion. Därför säger jag god natt nu. Så, god natt! Imorgon kommer min åsikt och kommentar om filmen.


Comments
Jonte-booooii

Åh, hela du är så fin

2010-07-03 @ 01:18:13
myyyyyyyzan <:

Sjukt fina naglar! Funderade på att göra typ så med guld, men jag målade hela sedan, hehe ^^

Hope you don't..? <3

2010-07-03 @ 21:41:12
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
johan§

skitfina nakklar cheyen!

jag brukar med göra så, fast med svart :D

2010-07-06 @ 02:35:25
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback