Dåligt internet.

Hejsan! Jag uppdaterade inget igår! Varför? Vårt internet hos mamma är inte det bästa, det lever sitt eget liv och funkar när det vill. När det funkade, så hann jag inte skriva klart förrän tiden hade gått ut...

Men iallafall, igår var jag, mamma, hult, mattias, mormor och morfar och såg Eva Rydberg och Johan Ulvesson i HelsingborgFredriksdal. Pjäsen hette ''Gröna Hissen'' (det är en drink..), och den var asrolig! Jag visste först inte att Johan Ulvesson skulle vara med, så det gjorde det hela ännu roligare! Så himla roligt var det!

Och idag ska jag inte göra något speciellt. Jag ska ta reda på vad som händer med mig, och min kropp. Den är konstig. Här om natten så kunde jag inte sova för att längst ner vid revbenen/bakom revbenen så var det någonting som hoppade? Eller, typ, drog sig innåt jättesnabbt. Det gjorde såklart ont och jag har inte en susning om vad det kan vara. Mamma och mormor tror att jag, ursäkta mitt uttryck, spyr upp mat efter jag ätit, och igår kväll/natt så åt jag spagetti och köttfärsås, och då mådde jag så illa när jag åt att jag höll på att spy (ursäkta mitt uttryck igen..). Sen har jag gått ner lite i vikt också. Innan vägde jag runt 44.8-45, och nu väger jag 44.1!

Ni får ha det så bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback