dear mr. president, come take a walk with me.

Det är en underbar låt. Har dock inte hört orginalet än. Men jag tror orginalet är med 4 Non Blondes, eller något. Jag ska ta reda på det. Jag lyssnar på Mariette och Pink's cover på den. Det är en av låtarna jag vill göra covers på! Just det, jag lovade er att lägga in några låtar jag ville göra covers på.. Det får jag göra i nästa inlägg!

I detta inlägget tänkte jag bara kort och snabbt säga att jag ska klippa och färga håret på Måndag! Klockan 12.00, uuh. Men vad gör det, mamma tvingar ändå upp oss klockan tio på morgonen nu på lovet! Därför är det skönt att vara hos pappa på sommarlovet, då får man sova till senast tolv! Eller, dom väcker en då, en gång.. Iallafall, jag ska bara klippa topparna, klippa till lugen lite, och det slitna på det uppklippta. Det kommer inte bli så stor förändring denna gången, faktiskt. Ska bara färga håret mörkt brunt, som den färgen jag har nu, jag vill inte ha svart, och så ska jag färga de blonda slingorna igen. De skulle bli vita förra gången jag gjorde dom, men det blev dom inte, så dom blir säkert det nu, när jag vill ha dom blonda! Haha, nej då, men det är så jag vill ha det!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och bara skriva! Jag skriver lite på mina gamla ffar. Tänker dock inte lägga ut dom här, höhö! Senare kommer som sagt en lista på de låtar jag vill göra covers på.

Comments
myyyyyyyzan <:

Åh, okej ^^



sv: dankööööö <3

2010-07-29 @ 19:20:59
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback