det blir stan idag ;)

Ja, det blir det! Jag, med mina två hundra kronor, sticker dit och kollar på rean. Om den är kvar. Det var den iallafall igår.. Jag har mer pengar, men alltså, jag orkar inte ta mig till stationen, och till mamma för att hämta dom. Men jag planerar ju inte på att köpa något sådär. Fast, när jag tänker så, så köper jag oftast något. Men man kan hitta pretty much under två hundra kronor på rean.. Fy vad jag snackar.

Igår, vid halv tio tror jag, gick jag ut den här rundan som jag ville här om kvällen. Jag tog med kameran, och min mobil, för musikens skull. Kan aldrig gå ut på stranden utan musik, haha! Särskilt inte när man ska ''rensa hjärnan''. Det blev rätt många bilder, och några stycken på mig själv, som jag lovade Moa. Hon tyckte jag skulle ta många. Men eftersom naturen är tusen gånger vackrare än mig, så blev det ju fler på den. Jag vet inte, det är något med naturen som får mig att känna mig.. hemma. Kanske är det ljudet? Antagligen. Naturen är bara så vacker, och saker som den är saker jag respekterar. Och vi måste hjälpa den att läka. Heal the World. Förresten så var det solnedgång när jag var ute (sjukt vackert!!), och ett tag var solen röd?! Jag undrade vad *** det var! Men jag fick några bilder på det med. Och förresten, den avslutande låten på mitt lilla äventyr, var Keep The Faith med Michael Jackson, en låt jag blir glad av!

Nej, nu ska jag sluta tjaffsa, nu ska jag klä på mig, gå ner, äta frukost, leta efter två tior, och sticka till stan!
Ha det gott!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback