Drömmer mig bort i drömmarnas land..

Det är nog där jag passar bäst. I drömmarnas land. Eller, fantasins. Jag drömmer och fantiserar hela tiden, om stora saker. Vem gör inte det, liksom? Det knasiga är att det faktiskt kan ge mig lite för höga förväntningar så jag blir glad, och tror på dom själv, eller så inser jag att jag drömmer för stort och blir deppig. Vi kan väl säga att jag är någonstans mitt emellan nu. Och ingen vet vad jag snackar om, så du behöver inte känna dig efter om du inte förstår vad jag snackar om :)

Har nyss laddat iPhonen med musik, för jag tänkte gå ut en runda sen, vid havet, och tänka över lite. Men först ska här ätas kladdkaka, så ni får ha det så bra.

Men, först kan ni väl dela med er av vad ni gör när ni funderar på en sak ni vill, eller på en person eller något, riktigt mycket att ni .. liksom, har svårt to face reality igen?



Update: Nu har bloglovin' knappen kommit upp på bloggen igen (: Glöm inte att kommentera dina knep när du är för länge i dina fantasier!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback