Forsätter fusket.. ?

Jag har fått massvis med kommentarer. Men jag har lite svårt att tro att det är olika människor som gått in och röstat. För om man kollar, så är det oftast två kommentarer varje minut. Och från folk jag inte ens kände. Visst, känn mig eller inte, ni får rösta ändå! Men jag bad er skriva er msn, facebook, bdb och så vidare. Bara vissa som gjort det.

Och sen,
My undrade varför jag skulle skriva om Metallica för att jag knappt lyssnar på dom. Jo, det är ju sant, men man fick rösta på vilka man ville, och det skulle väl vara roligt att skriva om någon jag aldrig skrivit om förut?

Och alla röstar på Tokio Hotel, jag trodde ni redan visste min åsikt om dom? (:
Jaja, alla får rösta på vem dom vill, men SNÄLLA INGET FUSK!
Metallica är duktiga, och jag har hört några låtar. Ni förstår väl att det inte är kul då? Och att jag får svårare att lite på ''mina läsare''.

Ha en bra dag, idag ska jag bara chilla!

TÄVLINGEN NERLAGD!

Comments
.

Tycker att du ska välja vilket band/vilken artist du själv vill. Det blir mycket enklare och inget fusk :)

2010-07-28 @ 15:17:51

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback