Håller på med Moa's blogg..

.. Hon bad mig för ett tag sen att fixa den! Såhär ser den ut nu (tänk på att den inte är klar!)


(Klicka på bilden för att komma till bloggen.)
Som sagt, det finns lite grejor att fixa. Tex flytta headern högre upp, och få bort den rosa texten ovanför. Ska även fixa inläggen så de blir bredare, och flytta den längre till menyn. Men, My måste hjälpa mig, jag vet inte hur man fixar det! Men hon är upptagen just nu.. Jag hoppas iallafall att hon kan vara snäll att fixa den.

Så, nu blir det nog inte fler inlägg för idag! Ni får se resultatet av bloggen i morgon! Och.. så fyller jag år när vi hörs nästa gång ;) Sov gott ♥

Comments
myyyyyyyzan <:

jag ska försöka hinna kika på det när jag kommer hem! måste till stan en sväng först <3



sv: haha, jo det var det! tack!! <3 GRATTIS SJÄLV!!! :D <3

2010-07-10 @ 10:03:34
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback